Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
Bu ülkede Allahsızlar, Allahlılardan çok daha fazla müslüman.
Samed Kahraman
abdussamedkahraman{x}gmail.com Dikkat! E-mail için {x} yerine @ işaretini yazınız.
22 Temmuz 2010 Perşembe Saat 21:16

Türkiye'nin en büyük problemlerinden biri olan Kürt Sorunu için geçtiğimiz günlerde Müslüman STKlar bir yürüyüş tertip etti. Cumhuriyetin kuruluşundan bu yana kürt halkına yapılan tüm aşağılık yaptırımlara 80 sene sonra tepki gösterdi İslamcılar!

Öncelikle eyleme katılamamış, katılmayı çok istemiş ve ahirinde takdir etmiş birisi olduğumu söylemek isterim. Eylemde yer alan pankart ve dövizlerdeki mesajlar da gayet iyi ve islam mentalitesine uygun mesajlardı. Herşey iyi hoş da; onyıllardır süregelen kürt meselesi için münferit ya da cılız kalan aktiviteler dışında somut olarak hiçbir eylemi bulunmayan müslümanlar yeni mi uyandı diye sorası gel miyor mu insanın, sormak da hakkımız bırakın soralım. Eylemi tertip eden müslümanları ve katılanları münezzeh tuturak söylüyorum. Her kemalist anti-kemalist siyasi kutuplaşma zamanında; "Bu ülkenin yüzde doksan dokuzu müslüman kardaşım!" diye nutuk atan sözümona çok bilmiş İslamcı fanatiklere sormalı asıl. Müslümanların Bayezıd'daki o devasa eylemlerinden bu yana ne zaman sokakta güçlü olabildiler? Hz. Muhammed'in karikatürünü çizmeselerdi Çağlayan'da o kalabalık ömrü billah toplanabilir miydi? Hayır.. Taksim'de üç bin kişi yürüyüş yaparken, bu fanatik İslamcıların dillerinden düşürmediği ülke nüfusunun yüzde doksan dokuzunun yetişkinleri ve gençleri neredeydi? Allah bilir ya, kahvehanelerde, kıraathanelerde Nuray Mert gibilerine ayar veriyorlardır. "Burası müslüman ülkesi ulan!" diye kahvehanelerde sesleri yankılanan fanatik İslamcılar neden meydana inemezler? Peygamberimizin karikatürünü çizen zalimlere karşı durmak inancımızın gereği de, Güneydoğu'da "müslüman" ya da ne olursa olsun özünde "insan" olan kardeşlerimizin isimlerini aynı anda çizenlere karşı durmamak neyin gereği?

Dinimizin özünde yatan, Muhammedi hareketin temelini oluşturan sulh/barış olgusundan uzak bir İslam Camiası, Hz. Muhammed ve yoldaşlarıyla uzaktan yakın alakası olmayan bir komündür. Sadece cumadan cumaya camide toplanabilen, tüm hafta yaptığı pisliklere yarım saatliğine ara veren, kardeşi aç iken çöplere yemek döken, kürt ve türk kardeşlerinin kanı akarken hiçbirşey umrunda olmadan anlamsız kahkahalarıyla tüm gününü harcayan bir ümmet, temelli olarak Muhammed'in mücadelesini ve sonunda gerçekleştirmiş olduğu inkilabı anlayamamış demektir. Sıkıntı bu insanların yani devasa ümmet kitlesinin içinden çıkan fanatikler, ukalalar ve gevezelerin ağızlarından  "İslam Mücadelesi" sözlerini ve sloganlarını eksik etmemesi. Size kalmadı İslam Mücadelesi. Gözü de gönlü de kör mahluklar...


İslam kimsenin tekelinde değildir. Kahvehanelerde anti kemalist nutuklar atıp, hayatında meydanlara inmemiş radikal islamcıların tekelinde değildir. Türk ve İslam Güneşi deyip Kürt halkına yapılan zülme alkış tutan nasyonalist islamcıların tekelinde değildir. Sırf farklı ırka mensup diye insan katlini vacip gören vahşi islamcıların hiç değil. Evlerinde aynı kulliyatları okuyup duran, izinde oldukları şeyhlerinin ömrüyle bir direniş kültü olduğunu bilmeyen, eylem deyince, İslam mücadelesi deyince surat ekşiten cemaatlerin tekelinde hiç ama hiç değildir. Hz. Muhammed'in karikatürünü çizen batılı densiz bir karikatürist için yüz binleri 'kendi partilerinin propagandist dövizleri ve bayrakları altında toplayan', ama Güneydoğu'da akan kan için sesini çıkartmayan siyasal, milli islamcılarda da değil. O kafir, bu kafir, sahabe düşmanı, hadis inkarcısı diye ortada dolanan, 1500 sene önceki arap gelenekleriyle hala yaşamaya çalışan, ceplerinde misfak, başlarında sarık, üstlerinde arap kültürüne ait kıyafetler ile ortada dolanıp ona buna reddiye yazan, islamı tapınakların içine hapsetmeye çalışan tarikatların da tekelinde değildir. İslam akıl baliğ olmuş ve muvahhid sıfatına erişmiş bir insanın dahi üstlenebildiği bir terimdir. O muvahhid genç İslam'dır, İslam da o muvahhid gençtir. Narsist değilim; örnek veriyorum: İslam bendir, İslam sendir, İslam Adem'dir, Nuh'tur, İsa'dır, Danyel'dir, Zekeriya'dır, Muhammed'dir, Musa'dır, Davud'dur, Süleyman'dır.. Ama kimsenin tekelinde değildir!

İslamı tekeli altına almış tüm kurumlara sesleniyorum. Neredeydiniz arkadaş?! Hani hepimizin tek önderi Muhammed Mustafaydı. O zülme asla boyun eğmeyen Resul.. Daha Peygamber değilken bile "Erdemliler Topluluğu" adıyla toplumsal adaletin inşaası için mücadele eden insana biat etmedik mi, onu örnek almadık mı hepimiz. Hani ona uymayan çizgi hayat olsa teperdik? Hani annemiz babamız ona fedaydı? İslamı sokaklardan tapınaklara hapseden, cemaat evlerine kilitleyen, kahvehanelerde doldur-gaz boşalt mantığının içine sokanlara sesleniyorum: "Eğer ölümden sonra bir yaşama inanıyorsanız, Muhammed'in yüzüne nasıl bakacaksınız oturun da düşünün!"

Silahlar Susacak.. İnşallah susacak. Bu eylemi tertip eden tüm vakıf ve kuruluşlardan Allah razı olsun. Ayrıca bunun için gecesini gündüzüne katan sosyalistinden anarşistine, liberalinden aktivistine, kısaca eylemsellik içinde olan herkese Allah yar ve yardımcı olsun diyorum. Bu ülkede Allahsızlar, Allahlılardan çok daha fazla müslüman. İnanmayan varsa çıkıp sokaklara baksın. Muhammedi, İslamı kabul etmeyenler istemeden ya da bilmeden Muhammed'in tüm sünnetini ve ilahi vahyi kuşanıp; meydanlarda 'HAK' mücadelesi veriyor...

Bu yazı toplam 2987 defa okundu.
Yorumlayan:
suat söylemez
Tarih:11 Şubat 2011 Cuma Saat 15:46
milliyetçilik ve islam
ben başlığa katılmıyorum ama içerik çok doğru. neden mi; kuranın hangi sayfasını açarsanız açın milliyetçiliğin m sini bulamazsın. Bizim cemaatlarımız neye dayanarak millitçiliği dergahlarının içine sokmuşlar ben anlamıyorum. açıkça kurana muhalefet edip islam kardeşliğinin yernie türk islam kardeşliğini koymuşlar. Allah elbette bunu hesabını o şeyhlere ve cemaat liderlerine soracaktır. Oşehy ve cematt liderleri askere selam durmaya devam etsinler. resulullahın dediği gibi"sizin alim bildiğiniz bazı imamları Allah kıyamet günü cehenneme fırlatacakda ordaki cehennemlik insanlar ona diyecekki -biz seni dünyadayken emri bil maruf nehyi anil münker yapar bilirdik senin halin nedir böyle. o alimde şöyle diyecek - evet ben iyiliği emrederdim ama kendim yapmazdım, kötülükten insanları nehyederdim ama kendim o kötülüğü yapardım, işte benim bu halim ondan dolayıdır. Milliyetçiliğin kafirlik olduğunu gizleyen bütün imamlara, şeyhlere ve cemaat liderlerine Allah hakkı göstersin.
Yorumlayan:
EnSaR
Tarih:06 Eylül 2010 Pazartesi Saat 02:08
Saldırı
Bence yazar bu sefer tamamen gerçek dışı yazı yazmış

Ben bu yazarı takıp ederim ama bu yazıda halt dağıtmış tamamen

Kendine küfreden yazı yazmış adeta
Yorumlayan:
ethem ethemoglu
Tarih:28 Temmuz 2010 Çarşamba Saat 20:07
s.a.
bu ülkede bu cografyada isyanın adı hz alidir
Yorumlayan:
veli şahduran
Tarih:27 Temmuz 2010 Salı Saat 16:01
konu başlığı bile garip olan bir yazı..
''Bu ülkede Allahsızlar, Allahlılardan çok daha fazla müslüman.''Başlığa bak hizaya gel.Site birde çıkmış bu yazıyı ilk defa verirken yazarımız falan şöyle yazıyor diye reklam ediyordu.içeriği ilginç,başlığı ilginç garip bir yazı.Milletle,saf müslümanlarla dalga geçmeyi bırakın beyler.Önce kendinize bir çeki düzen verin.Beyin bulandırmayın,beyin gelişimine katkıda bulunun.Ne diyor du başlık ta ''Bu ülkede Allahsızlar, Allahlılardan çok daha fazla müslüman.''Gelelim başlığın içindeki tazata.Beyler''Allahsız''-''kafir''demektir.Kafirdende müslüman olunmaz.dolayısıyle bir Allahsız(kafir) bir Allahlı dan(en aciz Allahlı dan dahi)müslüman olamaz.Tövbe edip hizaya gelin.Yazacak o kadar çok açık var ki fazla irdelemeye bile gerek duymuyorum.Bunlar ilk anda göze çarpanlar.Ayrıştırıcı değil,birleştirici olun lütfen.Bırakın bölücü kürtleri desteklemeyi,mazlum kürtlere zaten zulmeden yok.Kürt yürüyüşüne katılmayan müslümanları eleştireceğinize içinizdeki hain kürtleri eleştirin önce.Ondan
Yorumlayan:
ali ruhi
Tarih:26 Temmuz 2010 Pazartesi Saat 08:29
COK KOMIKSINIZ..
Afedersınız de İslami camıa bunun qbı kac tane eylem yaptıda o arkadaslar katılmak ısteyıp de katılamadı...Sozunden cıkmadıkları derneklerın vakıfların aklı nerdeydı bu zamana kadar..O cok ısteyenler bu eylemın hak olduqunu,ınanclarının ezılenın yannda olmak qerektırdıqını 1400 yıldır oqrenemedıler mi..Akletmeden ,dusunmeden ATA-ist yasayarak,hocaların derneklerın aqzından cıkan tek kelımeye kosulsuz sartsız ıtaat edenlerın ısteedıklerı halde qelemedıklerını mı soyluYOsunuz komık olmayın..
Sızı bu zulme karsı harekete qecırmeyen ımanında sırattan qecırmesını umun mısal kandıllerle mısal zıkırlerle..

Herkes bunu dusunsun..Bence yazara sen nıye qıtmedın demek ıslamcıların bu yanlısını mesrulastırmaz..Yazar elıne kalemı alıp bu yanlısınızı yuzunuze vuruyosa bu zaten bı seyler yaptıgının apacık gostergesıdır..ESEN KALIN..
Yorumlayan:
veli şahduran
Tarih:26 Temmuz 2010 Pazartesi Saat 01:36
site hakkında ve yazar hakkında birkaç söz..
Yahu bu sitede ki herkes mi kürtçü anlayamadım.Aydın ALTAY ın yazısındaki kavmiyetçiliği deşifre edip eleştiriken bir de bu köşe yazarı çıktı karşımıza.\\\'\\\'İslam,ademdir..Muhammeddir\\\'\\\' diyecek kadar tevhidçi geçinen yazar.asker arkadaşından bahsediyor sanki.bir \\\'\\\'sav\\\'veya\\\'\\\'Hz.\\\'\\\'demekten aciz insan çıkmış kürtlere destek vermeyen müslümanlara dil uzatıyor.Önce sen kendine bak.1500 sene önceki arap adetleriymiş..o zaman hacca gidersen dönüşte hurma,zemzem getirme onlarda arap adeti ne kudsiyeti var sizin anlayışınızda.\\\'islamı tapınakların içine hapsetmek\\\'\\\'ten bahseden yazar,islamda tapınak yoktur,cami vardır.\\\'\\\'Muhammedin yoldaşları\\\'\\\'yoktur.Hz.Muhammedi in(sav)ashabı ve O\\\'nun(sav)yolundan gidenler vardır.\\\'\\\'Kürt halkına yapılan zulüm\\\'\\\'yoktur,devletin askerine kurşun sıkan hainlerin ortadan kaldırılması vardır.Omanlı döneminde olduğu gibi Cumhuriyet döneminde de nice Kürt paşalar,valiler,yöneticiler bu ülekenin ekmeğini yemiştir ve yiyorlarda. 1984 te mi aklınıza geldi kürtlerin mazlum olduğu
Yorumlayan:
Hamza
Tarih:26 Temmuz 2010 Pazartesi Saat 00:09
Avukat Mücahid'e
Dostum, yüzlerce insan var. katılmak isteyip ama katılamayan. Sizin eleştirdiğiniz islamcılar o islamcılar oluyor işte. Gitmek isteyip ama gidemeyenler.
Normal hayatta mesleğiniz de avukatlık mı? Böyle savunmayla, işin yaş. Taklitçi olma. Kendin ol biraz. Özgür ol!
Yorumlayan:
Mücahid
Tarih:25 Temmuz 2010 Pazar Saat 13:23
Komik
Ne kadar komiksiniz Hamza ve Akif.. Zaten gidemediği için üzgün olduğunu belirtmiş, gidememiş gitmeyi çok istemiş birisiyim demiş, hala neyin peşindesiniz.Ne kadar ufak düşünüyorsunuz tüm yazıyı sadece eyleme katılmadı diye görmezden gelemezsiniz!!! Ayrıca eyleme katılmadan da o eylemi eleştirebilir, eleştiremez mantığıı nerden geliyor? Çok yapaysınız dönüpp de bakn kendinize bi!!...
Yorumlayan:
Hamza
Tarih:25 Temmuz 2010 Pazar Saat 01:57
Sen Gitmezken Başkalarını Paylama
Akif Alp\\\'e katılıyorum. Sen gitmezken yıllardır gitmek isteyip de gitmeyenlere \\\"yazıklar olsun\\\" demenin anlamı yok. Sen gitmezken başkalarını paylama hakkın yok. Nutuk atmakla olmuyor bu işler. cihad bu yazıyı nasıl yayınlattı? Orası da ayrı bir "vakıa" tabi?
Yorumlayan:
Misafir
Tarih:23 Temmuz 2010 Cuma Saat 18:17
İyi, güzel ama!
"Hz Muhammed (s.a.v.)" şeklinde yazılsa bu siteyi ziyaret eden kimse bu saygı ibaresini yadırgamazdı herhalde. Şekilcilik gibi algılanmasın bu asgari limit, bunun riyası da olmaz. Bilmem anlatabildim mi?